marți, 29 decembrie 2020

Anunt in legatura cu ridicarea de catre ROMPREST a pubelelor

Ca urmare a solicitarii Asociatiei Baneasa Lac de inlocuire a tuturor pubelelor aferente celor 89 de proprietati individuale si insiruite si a 7 blocuri delimitate de Soseaua Straulesti, Strada Santiago si Aleea Tripoli,  precizez ca am fost contactat de catre un reprezentant al Companiei Romprest SA care mi-a comunicat despre ridicarea pubelelor aferente blocurilor. Inlocuirea in totalitate a acestora, adica redotarea Cartierului, se va realiza in a doua saptamana din luna ianuarie a anului 2021.

Din discutia avuta am inteles ca acele eurocontainere ridicate vor fi schimbate cu pubele de 240L si ca si redotarea cartierului MAPN se va face cu europubele de 240L.

Avand in vedere situatia aceasta, in care am fost pusi in fata faptului implinit, exact in perioada in care cantitatea de 
gunoi menajer va fi mai mare ca de obicei (am constatat si eu ca nu mai sunt pubele), rugam proprietarii de apartamente
 sa depuna gunoiul menajer in locurile special amenajate, in pungi menajere inchise.

Presedinte Asociatia Baneasa Lac
Catalin APOSTOL
tel. 0732716706

2 comentarii:

  1. Ar fi bine sa rugati si proprietarii de vile sa foloseasca pubelele lor pt perioada urmatoare si sa nu mai depoziteze gunoiul menajer in pubelele alocate blocurilor.

    Cu deosebit respect
    Claudiu BACIU

    RăspundețiȘtergere
  2. Subscriu la rugamintea d-lui Baciu.
    Un An Nou cu sanatate si fericire, tuturor vecinilor!
    Dumitru Rinciog

    RăspundețiȘtergere